Pannrummet. After ski. Lördagen den 5:e mars 2011

2011-03-07 @ 10:03:33
Jo nu är det så dags att få kliva in i de invigdas värld för en stund. Få frottera sig med diverse berömdheter och legender. Det är inte för inte som man måste vara medlem för att få delta i dessa Adelsös hemligaste klubbs sammankomster:) Klubben träffas nästan uteslutande efter mörkrets inbrott och de invigda kommer smygandes från alla väderstreck. Det ni nu kommer att få se kan vara stötande och lämpar sig ej för barn. Känsliga tittare varnas o.s.v.
Det jag nu gör kan komma att få följder. Eventuellt kan jag komma att uteslutas ur detta sällskap eller i värsta fall degraderas till att sköta all städning och disk i 50 år. Jag vill att ni ska förstå allvaret....

Många är färdmedlen. Många är personligheterna. Dessa två har innan ankomst firat den enes födelsedag och känner sig oslagbara. Kvällen är ung och så även de två skoterentusiasterna... :)
Undrar om ni verkligen förstår hur farligt detta är för mig..?
Men jag är inte född och uppfostrad till att vara feg, så..
Här är männen bakom sekten...

Ja, ni ser hur känsligt det är...många händer och mycket ryggar kommer ni att få se då de flesta vill förbli anonyma..men jag ger inte upp.... meet Patrik..

The cartoon.. nej, jag är INTE feg, jag bara går ut försiktigt!! För tänk om jag skulle vilja bli inbjuden igen... ;)
Oooooooch Kungeeen i baaaareeen... ToooorBjöööörn!!

Ja, så här brukar det se ut! Damerna (tittar man noga kan man räkna till 4 stycken) flockas runt Torbjörn! Men de går i ogjort ärende  då Torbjörn är lyckligt gift.
Lycklig var även denna kvinna som under kvällen firade sin födelsedag så till den milda grad att jag i skrivandes stund inte vet om hon kvicknat till..
Lene

Detta var tidigt under kvällen...värre skulle det bli...
Denna kvinna är något av en manmagnet och många var de som ville uppvakta..



...både män OCH kvinnor...


Men huka er alla hugade spekulanter!! Även denna pjäs är ringmärkt!! Den lyckliga ägaren till denna kvinna är Mr WMR.....

Som på det flesta bättre tillställningar gick det rätt fysiskt till.. som "när hjärnan tar slut så tar nävarna vid"...

Vad finns mer att orda om.. håll till godo med diverse vimmelbilder på det fina folket..











Det vackra folket....










De...inte lika vackra..


Det blyga folket... eller de som av annan anledning ej ville synas på bild..
Tex handviftaren...

De som försöker gömma sig i skydd av mörkret...

Här ser vi tex en klassiker... maskering med hjälp av 3D-glasögon..

De alltid lika partyglada...


Och de som har mycket att avhandla en kväll som denna..






För egen del tycker jag att det bästa stället för att diskutera livets stora frågor är i toakön, strax bredvid pissoaren.. många hjärtan och blåsor lättas där!! Så vill ni hålla er uppdaterade är det där ni ska hänga!! Kom ihåg var ni hörde det först!!
SKÅL!!!

Se upp i baren. Personalen är mutbar och sågs spetsa vissa drinkar till oskyldigt ovetande..
Sen ska ni veta att det inte bara är på Stureplan och i Bålsta som champagnen flödar..



Vid 12-slaget var Askungen (jag) tvungen att lämna balen och kan därför inte bidra med vem som fick 5 i tre ragg...och vem som gick hem själv...
Jo efterfest blev det...för mig själv...självklart dokumenterade jag händelsen..det är INTE ofta jag befinner mig i onyktert tillstånd och det tyckte jag måste förevigas... :) särskilt som det kanske var sista gången jag gick på pannrummet...

Puss & Hej










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback