Lööööördag

2011-03-14 @ 23:46:39
Vaknade och smet direkt ner i källaren där vårt badkar är placerat och tog ett lååångt skumbad...innan badet med bebisarna ;) ..kaka på kaka..men vad gör väl det? Vore ju värre om det var åt andra hållet..
Fick helt otroligt nog bada ifred dessutom med min bok..!? Majsigt!
Slängde in en tvätt och därefter begav vi oss iväg till babysimmet. Min snälla svägeska som var på Ikea mms:ade bilder på lampskärmar och lampor till mig under tiden jag babysimmade :) Hon försökte locka mig i fördärvet.. och ville få mig att köpa, köpa och köpa ;)
Jag blev med hjälp av henne ägare till en lila lampskärm.. :)
Så vad kunde då passa bättre än att åka över till dem och hämta den, samtidigt som man fick spana in deras nya lägenhet..?
Dessutom fick jag på så sätt den stora äran och förtroendet att hjälpa till och bära deras tv till bilen för flytt till det nya stället.
Så här ser å det nya stället ut:

Linn var förste hisskötare under flytten..

Interiör...

Exteriör..

(och Johanna, jag tycker fortfarande att det vore en god idé att odla lite gräddfil här.. ;) )
The view...

Utemiljön..

Ett riktigt nice plejs var det...men mig lurar du inte Rolleman. Jag kom, jag såg...

...Olivias krog på kryyyypavstånd!!! Jo, jag tackar ja!!!
Efter den trevliga glutten i lägenheten så styrde vi kosan mot Vällingby Centrum, där Jessie skulle schappa..eller var det shoppa..med kompisar.
OCH sen mina vänner, inspirerad av Johanna tog vi en liten, liten tur till Barkarby och Ikea närmare bestämt. Där  köpte jag en lila lampa :P
...hmm..okej, Rusta fick också ett snabbesök där en annan liten lila lampskärm införskaffades.
Väl hemma så ringde Mari och ville ha lite schlagersällskap..? ..av den störste schlagerdissaren av alla...nämligen mig!! Jo, jag åkte och jo Tv:n var på i schlagerläge..men vi lyckades snacka tyst på oljudet ;P
..lite ljud "läckte" ut.. så mycket att jag som vanligt kunde konstatera att fel låt vann!!! Den enda som fångade mitt intresse var "Me and my drum"!! Det var ju den enda "låten", "sången" eller bidraget som var äkta och med feeling. Men vann den?? Näää, men det är ju därför det är så boring att kolla överhuvudtaget!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer bli vårt nya stammishak! ;)

2011-03-15 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback