Jo, men hej vad lugnt det blev med en gåstol.

2011-03-29 @ 14:45:19
Noomi älskade mitt blocketfynd!!! Gåstolen!!
Det första hon gjorde i morse när hon fick se den var att krypa dit, ställa sig upp och knata iväg och det har hon fortsatt med som den duracellkanin hon är..
Så idag har jag fått... ingenting gjort!
Man vill ju ha lite koll på henne så här första dan..då vi har klinkersgolv.
Man vill ju att huvudet hennes ska va helt ett tag till...
Men hittills har jag inte behövt oroa mig.
Hon knallar på med den, som om hon inte gjort annat.. Hon lär väl vara helt slut i benen ikväll ;)
Min stryktvätt som okuperar köket får... okupera en dag till..om inte Jörgen får ett ryck och stryker den medan jag gottar mig på Maris födelsedagstjejmiddag :P
Den chansen är mycket liten..men det gör inget för jag gör det så gärna själv!
...fastän vet du vad..inte just idag..jag gör det helst en annan dag.. la,la,lalalala..imorrn så ska jag knoga..hela guds långa dag..ja oj,oj,oj va jag ska gno!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback