Ja, jag tog fasta på horoskopet..

2011-03-28 @ 22:57:55
...och införskaffade diverse saker idag. Blev lite inspirerad av Mari som var på köpturné.
Efter vi lämnat av Eric vid Fridhemsplan för vidare transport hem så åkte vi vidare till Solna för införskaffande av lite pysselgrejor till Maris scrapbook som jag ska tvinga henne att göra.
En överraskning till en mycket ledsen liten mammövergiven kille skulle också fixas. Det blev en Drilldozer!
(googla det)
Sen kom jag på att Noomi också blev mammaövergiven och så klart också behövde en överraskning... eh... så hon fick fe vingar, diadem och spö. 
När detta var kirrat så bar det av till Vallentuna där Mari köpte lite presenter till sitt barnbarn, lilla E.
Inspirerad av detta blev det även en tur till Hässelby för att hämta lära gåvagnen jag hittat på Blocket för en hundring.
Nompan vill bara gå och gå och tar allt som oftast tag i gåstolen från utsidan och knallar iväg.. men den är totalt oberäknelig och far hit och dit.. Gåvagnen är mer som ett tåg på räls ju och beger sig mestadels framåt..
Lite säkrare känns det som :)
Vårt sista stopp blev vid Lidl där Mari köpte lite smått och gott till sin födelsedagstjejmiddag hon tänkte ha i morgon kväll.
Hon har planerat den i veckor och ser mycket fram emot den...eller hur Mari ;)
Det ligger INGET tvång och press bakom, nej'rå det sker helt frivilligt och på eget initiativ...
Bjudna är jag själv, Tytte & Majki...ja Johanna och Angelica kan också känna sig inbjudna och komma om de vill sa Mari. Vore dessutom MYCKET trevligt!!
Mao är det en syster/svägerskatjejmiddag.
Ska bli trevligt!
Å inte blir det speciellt mycket jobb för Mari heller, då vi så klart nöjer oss med välkomsdrink med tilltugg och trerätters.
Vare sig champagnen eller vinet behöver kosta mer än en 500-hundring flaskan.
Vi är väl inga snobbar heller!!
Ses imorrn då tjejer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback