I've got mail

2011-03-07 @ 08:19:56
:D Jo sirru det har jag!! Av någon jag nu vill presentera för er!! Min bonusson! Benjamin & Noomis störstaste och starkaste storebror :)
Tänka sig att han skrev ett mail till den elaka styvmodern!!?? :D
Men egentligen tycker jag nog att vi har en bra relation han och jag! Det är tyvärr bara så att vi ses och hörs allt för sällan :( Men när vi gör det så tycker jag att vi kan snacka om det mesta.
Andreas som han heter blir 24 år den 20:e september och bor i Fisksätra. Och varken han eller jag har körkort så vårt umgänge är minst sagt sporadiskt. Vi får förlita oss på den gemensamme nämnarens vilja att ses.
Nämligen hans far.
Benjamin tycker jättemycket om sin storebror och släpar runt på ett foto på honom själv och Andreas. Fotot är från Benjamins dopkalas för snart 5 år sen. Noomi har bara träffat sin brorsa vid ett tillfälle. På hennes dopdag men vi hoppas på att inom en inte allt för avlägsen framtid på ett besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback