Inte i skick att blogga :)

2011-03-06 @ 01:36:37
Ber allra ödmjukast om ursäkt för dålig uppdatering idag... har varit rätt upptagen. Gick inte upp förrän klockan 9 nånting..men då räknar jag bort vällingtillagningen på natten. Sen blev det bad med bebisarna. Majki & jag hann in en sväng på Bromma Blocks också och jag köpte presenter till Lene som fyllde år idag (igår Lördag menar jag så klart!) Hurra för världens bästa Lene!!! Om jag var i en butik utan att köpa barnkläder???? Skit i det ni!!! ;)
Sen var det lite matshopping på coop. Pitstop på Mc Donalds för ett happy meal. Sen följde Diana med hem ett tag medan Dennis hämtade farsans bil.. Därefter fixade jag till facet och böt kläder för att åka hem till familjen Wallin på födelsedagsmiddag och efter det var det dags för pannrummets After ski ;) Bilder...kanske kommer imorrn..


TACK Lene för att du inte ville vara onykter själv och tankade upp mig :P!! Jag mår toppen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback