Gårdags kvällen....

2011-03-03 @ 13:52:45
Gårdagen slutade på ett inte lika roligt sätt... Jag var onöjd med att slita och dra i Jessicas låååånga tjocka hår sent på kvällningen, men gjorde det iaf...som den snälla mamma jag försöker vara... men med facit i hand så skulle jag vägrat eftersom det slutade med...en onöjd dotter!

Rätt nöjd att vi är på G...
Men dagen efter.... är nöjdheten som bortblåst.. ? Och t.o.m fula mössor är att föredra..




Stackars lilla flicka... He,he,he,hi,hi,ho,ho....

Vem har sagt att snart 15-åriga tjejer ska vara snyggare än sin snart 41-åriga morsor.. :) Och VEM var det som sa att JAG var blek och rynkig igår??? Huh?? Säger du nu då??

Ok! Jag ÄR blek och rynkig... MEN jag är snart 41 och jag är INTE blond :) Hi,hi,hi.... PUSS min fina dotter! Jag tycker i alla fulla fall att du är skitsnygg och helt underbar!!! Dessutom så får jag väl bekosta ett frisörbesök åt dig!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men det blev ju superfint med blonda slingor...inte fult någonstans!

2011-03-04 @ 11:48:16
Postat av: Anna

Johanna. Det är i luggen det blev fult :) Jag blev tvungen att ha i 3 förpackningar slingmedel i hennes hå..och jag började i luggen och det fick sitta i lite för länge.. när jag blandade och blandade och fördelade i hennes megalånga, tjocka hår i bak. Så luggen blev för blond :)Hoppas Linn mår bättre nu!!! Och att du och Rolle slipper bli sjuka.

2011-03-04 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback