Det blir inte alltid som man tänkt

2011-03-09 @ 00:02:20
Majki, jag och bebisarna skulle idag åka och fota de små under vattnet, men fotografen hade blivit sjuk och alltihopa blev inställt.. :(
Benjamin åkte med min snälla moster till dagis strax innan 9. Nompan och jag fixade lite med tvätt och annat skoj :S.
Vid halv två kom Majki och William på besök. De fick roa sig själva en stund medan jag hämtade Benjamin på dagis.
William den coolingen ville visa faster lite nya moves han lärt sig.. :) Stå och gå.


Duktig kille!! Så duktig att han fick med sig ett gäng coola pjuck att traska runt i :)
När de drog vid tretiden så var det dags att röja lite mer hemma och börja med maten.
Lax, potatis och hjortronsås stod på menyn och vi kirrade till en spontanmiddag för mamma, pappa och Mari. Mamma var väl så där lagom imponerad av att jag som vanligt inte var färdig när de kom utan stod och bakade morotsbröd..Men å andra sidan fick de ju på så sätt nybakt bröd till middagen :)
Mari som inte var 100 på att hon egentligen ville komma hit och äta lax fick stekt potatis och hjärpar från igår...
Nåja, man får ta't som man kommer ifall man vill komma hit på visit ;)
Mitt trevliga middagssällskap:






Och ni observanta, Benjamin och Noomi fattas på bilderna men var med live :) Hos mig är det inget dravel med att de vuxna äter för sig i lugn och ro..här är det full cirkus jämt :P Take it and live it!!
Efter maten fick jag hjälp att röja upp av min underbara dotter!! Medan killarna passade småsyskon och var så snälla och hjälpte sin mor att laga grinden upp till övervåningen:)
Way to go handyman!!!

Eric var mer delaktig än det ser ut på bilden. Han skruvade ner & pluggade. Isac monterade tillbaks. Arbetsfördelningen var det inget fel på!
För mig återstod sen endast att bada barn, koka välling, borsta tänder, natta, hänga tvätt, mata kaninen och blogga ikapp. Och nu ska jag sova en liten skvätt..innan allt börjar om igen. God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback