Benjamins rosa drömmar....

2011-03-08 @ 23:04:58
Igår satte jag mig och tittade på tv!!??
Jag tittar på tv två gånger i veckan. :) IT'S TRUE!!
Mer hinner jag inte. Solsidan är ett måste och på måndagar zappar jag mellan familjen annorlunda, 112 på liv och död, det okända och spårlöst.
Igår fastnade jag i familjen annorlunda. De åktes utomlands, de byggdes lekstuga och det förbereddes ett bröllop...
Benjamin satt bredvid och kollade med mig... plötsligt vänder han sig till mig och säger:
-Mamma, jag tycker du ska gifta dig. Då kan du ha vacker klänning och glitter! Å ha läppstift så det blir märken. Så kan du ha nagelmålning. Och en ring med juveler. -Vet du vad du ska ha för halsband? Med ett hjärta.... :)
Hans ögon riktigt tindrade när han målade upp den vackra mammabruden i sin fantasi...
Ungefär så här föreställer jag mig att han såg det framför sig..





En fantasi så fin och så underbar...bara det att skulle jag gifta mig är det mer troligt att jag ser ut så här...

Så keep on dreaming lille underbare son. För trots allt ska man vara glad och tacksam för att man i sina SMÅ barns ögon alltid är vacker!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback