Bakåtblick..

2011-03-21 @ 09:54:09
Fredag 18:e mars:

Nä, jag ångrade mitt Sundbergska beteende och valde att bo kvar! Vilken då ju så klart inbegrep en tur till bankomaten för att länsa mitt konto och fejsa min shoppinghybris och återbetala kusin Nina (Mari får vänta ett par dar till :) till den feta utbetalningsdagen..läkarbesök & mediciner är inte helt gratis) Det verkade gå vägen.. och så vitt jag vet är vi fortfarande vänner. Kan tänkas jag smörade lite extra för henne.. behandlade henne som en pinsessa och bjöd på allt huset hade att erbjuda...(vilket bara var kaffe, muffin med philadelphiaost och hallon och några dumlekolor) Here she is Nina pretty ballerina:

Mari fick lite hon med så klart..eftersom hon betalt det mesta av mina inköp. Tuffa Melvin fick gosa med kattbebisarna och snutta tutte. (dock inte min!! Ungefär där gick gränsen för min gästfrihet)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback