26 Mars 2011. Dagen då jag tog ett återfall...

2011-03-28 @ 12:24:17
Skippade babysimmet. Noomi var snorig och mycket annat var uppbokat och låg som en stressorm om min hals..
Kändes därför som en god idé att hoppa över simningen. Lämnade trots det ön med 10:30 färjan för att hinna med diverse andra trevliga saker. Begav oss till Kista centrum där Benjamin & Jörgen hade biljetter bokade till filmen Trassel kl 11:50. Väl där delade vi på oss och när Benjamin & pappa gick mot bion och Mc Donalds så gick vi tjejer (jag..,(okej då tant), Jessica & Noomi) på födelsedagspresentjakt.
Vi började på Next..och jag föll dit direkt och tog mig ett återfall...och köpte inte mindre än 2 set med jeansshorts och top till Noomi :S
Blev så stressad när expediten i butiken sa att de inte skulle få in fler av dessa och de redan tagit slut i storleken 9-12 månader. Så jag tog ett set

vardera i storlek 12-18 månader och gottade mig i hur söt hon skulle bli i dem till sommarn.
Sen fick jag ju så klart lite ågren, men har rådit bot på den genom att ingå ett avtal med mig själv och beslutat att om jag säljer nåt för dubbla summan av vad jag köpte dem för så får det vara ogjort :)

Fin blev lilla Noomi i sina nya kläder iaf..













Jag fick lite annat handlat också, nämligen sådant jag skulle handla-presenter till William, Evelyne och Mari som fyller år nu i veckan. Handlade också presenter från min mamma åt småttingarna. Sen var det så att akademibokhandeln hade halva priset på reapriset på barnböcker OCH det tycker jag att jag MÅSTE få utnyttja. Köpte 5 st barnböcker och en pocketbok till Jessie.

Efter shoppingen så gick vi och lunchade på Levinskys, jag och mina tjejer :)

Noomi snaskade på majsbågar och åt yoghurt medan Jessie åt en club sandwich..

Själv tog jag fish' n' chips..

När maten var uppäten så gick vi och mötte upp Jörgen & Benjamin. Benjamin var glad & nöjd med sitt filmval..

Vi packade in oss i bilen och åkte hem till Linn & Johanna och fikade en stund innan vi begav oss hemåt... eller hem och hem...vi åkte direkt hem till mormor och morfar och umgicks lite med dem & Emil innan vi sent omsider åkte hem vid 19:30. Och så gick den dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback