Poolfix med babyhjälp..

2011-06-30 @ 10:51:25
..är ingen hit!!!
Mari som varit snäll och hjälpt mig med poolen gick i ogjort ärende.. Igår fick jag tömma poolen igen :( Den hade hamnat för långt åt vänster och sluttade för mycket..
Isac, jag och Eric satte upp den för en vecka sen men blev ständigt avbrutna av lilla terrorbabyn vilket gjorde att jobbet blev halvdant..
Sen gick dagarna och inget hanns med vad det gällde poolen tills Mari kom och hjälpte till med att göra rent den.
Jag fyllde den med vatten och upptäckte att vart hafsjobb inte var gott nog.. :(
Gör om gör rätt!!
Nu ska jag försöka flytta poolen efter att ha tömt den.
Benjamin , Noomi och Ludde badade och levde om under tiden det tog att tömma den.
Nu ska den, förhoppningsvis, fyllas idag igen så jag kan släppa lös simbebisen i den och låta henne trötta ut sig genom att stoja och stimma, simma & dyka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback