Det fattade man väl!!

2011-06-22 @ 11:02:03
En komplikation efter kastrering kunde yttra sig så som att det kunde bildas en bula vid op-såret.
Det skulle isf indikera att de inre stygnen gått upp och blod samlats runt såret strax innanför skinnet.
När jag fick veta det igår så förstod jag direkt att detta skulle så klart inträffa hos vår trattkatt!!!
I morse när jag gick upp och kollade till katten... så... vad såg jag på hennes mage...? Jo, en bula!!

Bara att stoppa in katt och tratt i buren och åka tillbaka då!!!

Tur då att jag har en sån snäll pappa som kunde tänka sig agera djurambulans.
Kanske snart är dags för han som kör ökenambulans att pallra sig hemåt och dela alla problem som hopar sig här hemma....

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag hoppas också att han som kör, som Benjamin säger "Alleblans" kommer hem fortare än kvickt!

Jobbigt att se hur du sliter livet ur dig, men ännu jobbigare att höra Benjamin sorgset säga, -Jag saknar min pappa! :(

Det skär i mosters hjärta! :(

2011-06-23 @ 04:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback