Vad tomt det blev...

2011-07-18 @ 23:47:04
..när alla vännerna gått hem :(.
Kusiner, kusinbarn, syskon, syskonbarn och ens egna stora tjej bara drar så där efter ett intensivt umgänge.. bara lämnar mig kvar här i min ensamhet ;P
Tur då att min minsta lever om så det räcker för ett helt dagis. Nej, här hinner man faktiskt aldrig ha tråkigt!!
Fullt ös hela tiden. Man kan ju lite ana vem hon brås på.. vad alla konstiga idéer som bara måste testas.. kommer ifrån.
Minns en liten tjej en gång för länge sedan vars största önskan var att vara en kille. (den önskan har gått över tack o lov, nu när det finns operationer som kunnat uppfylla den drömmen) Minns hur hon klättrade högst, dök djupast och besteg det brantaste berg. (nåja, ett par meter över havet var det allt)
Får bara hoppas att min egen lilla flicka slipper alla sjukhusbesök för att bli ihopsydd och omplåstrad...
Därför försöker jag nu desperat drilla henne till att bli en girly,girly tjej i rosa med hårband och tofsar.
Vadå?? Har hon inget hår???
Jo, det HAR hon VISST!!!!!! Se själv..

Kolla vad som skymtar strax ovanför öronen...

Vad sa ni nu då?? Huh?




Tror ni att bilderna är fejkade?? Se då efter igen! Bakifrån!

Dags för lek. Damsadel?? Du måste skämta!!!

Hur är det nu man gör sån där rodeo...?

Ja, jag har 112 som snabbnummer!!!

Något annat som gjorde att jag inte gick här sysslolös i min ensamhet och kände mig övergiven..var att Denise & Thor kom på besök. Där har vi ett litet kvicksilver till :)



Men mysa med sin gosekanin kan han faktiskt också..


Thor är dessutom en liten hjälpsam gentleman.
Under tiden Noomi grävde i sandlådan och försökte rymma ut på vägen så hjälpte lilla Thor mig med att plocka upp äppelkart som fallit ner..

Söta, rara, underbara barn!!!!

Efter middagen så kom dessutom min fina kompis Lene och hjälpte mig att fördriva lite tid :).

Så dagen har gått utan problem med vad det gäller sysselsättning eller distraktion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback