Talking bout my girl

2011-07-16 @ 00:35:18







Fina lilla tjej som driver mig till vansinne ibland då hon kräver full uppmärksamhet och måste vara i min famn.
Fina lilla tjej som gör mig lycklig varje dag med sitt leende, sitt babbel och sina svampbob-tänder. Älskar dig!!

Tog idag en break från denna lilla tjej. Det längsta på flera månader. Åkte till Vällingby och Vinsta och handlade helt utan barn!! Detta kunde jag göra tack vare min andra fina tjej, Jessica ♥ Tack min prinsessa för att jag fick vara hemmifrån i hela 4 1/2 timma :) Tack för att du dessutom hade städat och plockat undan! Älskar dig!

Fick sällskap i Vällingby & Vinsta av mina fina vän, Ann och hennes Rasmus. De stod ut med mitt målstyrda rusande genom butiker i min jakt att hitta rätt sak på kortast möjliga tid. De klagade inte en ända gång :)

Behövde handla hem både mat och lite saker till Jessica som åker till sports camp på Söndag.

När vi landat på Adelsösidan så var det ytterligare ett ärende kvar att uträtta nämligen att åka till Stenby och köpa rökt siklöja och pinfärsk Adelsöpotatis. Så färsk att jag fick vänta medan Torbjörn grävde upp den åt mig.
Så imorrn blir det till att gotta i sig rökt fisk och potatis. Mums! Har redan tjuvsmakat på både röt sik och siklöja. Mycket gott!! Även om jag föredrar siklöjan.

När Ann & Rasmus åkt hem så började jag med en tårta till Jesper som fyller 4 år i morgon. Kusinerna Jimmy & Roger kommer hit imorrn med sina grabbar Jesper & Max och ska tälta. Ska bli skojigt att umgås med dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback