Jag älskar verkligen mina vänner ♥

2011-07-07 @ 23:38:24
Idag har jag haft besök utav två av mina bästa vänner :) På en och samma dag! Vilken tur man har :)
På morgonen kom Lene och snackade bort lite tid. Alltid kul att träffa den fina tjejen.

Efter middagen kom Marie H och hälsade på :). Henne träffar jag allt för sällan :( Hon är en sån vän som det är jättelätt att umgås med, även om det går allt för lång tid mellan gångerna ibland tyvärr.
När Marie kom så var Noomi varm och svettig och inte direkt avspänd och soft..

... lite gnällig var hon allt men det rådde jag bot på genom att stoppa henne i Barbapoolen..


Det större vattendjuret höll till i den större poolen...

Och lekte haj med Marie.. som blev rätt så blöt :)

Efter badet lektes det fladdermöss och Benjamin var superlycklig för denna extra uppmärksamhet.
Jag måste bara krama dig sa han till Marie då hon skulle åka hem..och en kram fick hon.

Mycket bad blev det för Benjamin idag. Han & jag badade två gånger innan,under dagen och hade kul i poolen.
Sen blev det lite innebad också för Noomi innan sängdags.
Nästan skamligt vad mycket vatten man gör av med på en dag :S
Än mer vatten gick det åt så det var diskdags...en syssla som inte direkt lockar mig längre...då den lockar någon annan allt för mycket...

Svårt att diska när allt man ställer in plockas ut i samma takt...
Nej, nu är det dags att hänga tvätten...den andra svåra sysslan eftersom tvättstugan är i källaren och det är allt för bökigt och tungt att släpa en 1-åring och en megatvätthög uppför trappan.
Så oftast har jag den sysslan kvar till kvällen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback