Trevliga besökare, idag igen :)

2011-02-24 @ 22:47:46
Efter en stressig morgon med busstripp till Bromma för ett möte kl 10. Kom man hem rätt trött & frusen :S En snäll mamma (min) underlättade det hela betydligt. Hon hämtade Benjamin innan jag, Eric och Noomi sprang iväg till färjan och skjutsade sen hem honom igen när vi andra kommit hem.
Vid 14-tiden fick vi trevliga gäster, nämligen Frida, Leon och Thyra. Att det såg ut som ett utbombat hus i nån krigszon fick de stå ut med :) Inte hade jag bakat eller fixat nåt smarrigt att äta heller :( Men jag skyller på att det var ett spontanbesök.. :) Jag ska bättra mig på den fronten och se till att baka nåt riktigt flott och gott så jag slipper skämmas nästa gång... om det blir nån nästa gång vill säga.. kan tänkas att jag skrämde bort dem för gott.. :(


Kommentarer
Postat av: frida - mamma till Leon och Thyra

knäppgök... jag kommer gärna flera gånger. Mi lajk you!! Begär inte massa bullar o kakor... fick ju choklad och vad mer kan man begära. Vad fint du har gjort det med bilderna :) Puss o kram fina du

2011-02-25 @ 10:04:16
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback