Snökaos

2011-02-11 @ 07:12:51

Ja, det är nog många som är trötta på snön nu. Men idag gäller det INTE mina tonåringar! De bara ÄLSKAR snön!!! För idag är alla bussar som kunnat ta dem till skolan inställda pga snön.Ekerö: Buss 317/318/338 kör sträcka Färentuna kyrka - Brommaplan. 176/177 försöker köra hela sträckan. Buss 309 inställd och ingen busstrafik på Adelsö Maken till morgonpigga och glada ungdomar har inte skådats i detta hus i en skolvecka :).
De små har inte vaknat ännu... eller jo.. den yngsta har både vaknat och somnat om igen. Så nu är frågan om jag ska smyga in i sovrummet och krypa ner i sängen ett tag eller gå ut och skotta..?
Jag gillar ju snö och vill att de ska vara MYCKET snö, men nu är jag lite kluven då det varit mildväder så länge att man hunnit få vårkänslor..
Bara den här snön stannar tills den riktiga våren kommer. För jag hatar slask!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback