Rocka på, så hårt det går!!!

2011-02-17 @ 10:23:50
Allt är ju så klart inte bara kaos & elände här hemma! Tvärtom!! Många skratt och mycket glädje finns också här!!! Benjamin står för många av dessa skratt som ni kanske förstår :)
Nu är det ju så att han hellre fotar än att bli fotad. Därför har jag inte så speciellt många nytagna bilder på honom. Men igår gick han med på att bli fotad och filmad när han dansade loss i köket. Mycket bestämd var han dock, och talade om när filmningen var över!!


Hans danskunskaper tackar vi Jessica för... som tränar & coachar honom.

Kärlek på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är en stammis på din blogg..kollar typ 5 gånger varje dag...jätteroliga bilder och intressant innehåll . Tummen upp! ;)

2011-02-17 @ 17:49:26
URL: http://johannafunderar.blogg.se/
Postat av: tytte

hälsa bimbim att han är bäst på att dansa.supergullig är han och cool såklart.

2011-02-17 @ 19:04:43
Postat av: Anna

@ Johanna, tack du är så rar :) Jag kollar ju din blogg oxå!!! Och den är kul!!!! Även om du inte hunnit blogga nu på ett tag, karriärkvinna som du är!

@ Tytte, Benjamin hälsar... -ja, jag vet!! ingen falsk blygsamhet här inte :) Vi ses väl ikväll? Filippis ville hänga med och bada. Hörs sen!!!

2011-02-18 @ 11:01:52
Postat av: Johanna

haha...karriärkvinna...det får stå för dig...är nog lite mittemellan... ;)

2011-02-18 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback