Middag? Vad äta?

2011-02-24 @ 23:22:50
Sen blev det ju så middag iaf... det gick ju liksom inte att undvika! Inspiration! Inspiration!!! -Nej,, fick ingen!
Men så kom det sig, så att jag slängde ett getöga...


....i Expressens bilaga Extra...och fick syn på denna kvinna.....


Mat-Tina!!! :) Och hon är ju erkänt duktig på det där med matlagning!!! Så här hittar jag nog inspirationen som fattas!!?? Och DET gjorde jag!!! Läste artikeln...för det hade jag ju tid med...eller inte...men som sagt det var ju i syftet att "hitt på nåt att laga"... nåt snabbt då... eftersom jag jag slingat bort allt för mycket tid...
(ser ni??? Jag har gjort stjärnor vid middagstipset :) )

Kan hon, kan jag!!! Färdiga köttbullar (som faktiskt är äckligt!!, men som barnen gillar) fick det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback