Gårdagens besökare.

2011-02-15 @ 17:54:33
Hade en del trevliga besökare igår :) På fm kom Majki & William förbi och fikade och lekte. Noomi tycker det är roligt att få besök av sin kusinkompis Wille. Benjamin var också med och busade ett tag :)







Supersöta, glada William.
På eftermiddagen fick vi ännu ett finbesök. Då kom nämligen Mari & Melvin :)
Mari var så rar att hon hade tänkt klippa mig!!!!???? ÅH, vad DET hade varit trevligt, men vi hittade dock ingen bra lösning på ekvationen kam, sax och två griniga bebisar... så klippning av mig förblev bara en tanke..


-Taaaaaa bort honom från min arm!!!







Melvin börjar nu växa på sig och bli stora killen :) Han smajlar och snackar...

Och ligger och kollar in vad alla sysslar med :)

Kommentarer
Postat av: majki

Anna jag bara älskar din blogg:) Alla fina bilder o ALLA goda recept, Mmmmm jag blir alltid hungrig, Verkligen tummen upp för dig du är så påhittig, kolla bara dina robbotar du gjort me BimBim, du måste vara värdens underbaraste Mamma:) Kram Majki

2011-02-16 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback