Fy för vardagsmornar!!!!

2011-02-17 @ 08:11:02
Jag önskar man kunde spola förbi vissa mornar här hemma!! Och varför inte även vissa nätter... när jag ändå är igång och önskar. Natten var inte rolig. Noomi vaknade titt som tätt och var snuvig och.... för att vara ärlig... en riktig pain in the ass. Vid strax efter 2 nån gång gav jag upp och bäddade ner henne bredvid mig och där sov hon faktiskt så länge som till 6. Jag kände mig som 97 år efter att ha legat still i samma ställning i 4 timmar... skyndade mig att göra välling åt henne...som hon inte hann dricka färdigt...eftersom Eric hade svåååårt att komma upp ur sängen..och behövde "övertalning"...under tiden satt Noomi i sin säng och gnällde...varpå Benjamin vaknade...fick upp Eric..försökte göra lite frukostmackor åt honom...men Isac hade snott ner osten till sitt hus...och svarade inte när jag ringde..Jessie kommer ner och låser in sig på Toa...när Eric behöver in för att tvätta håret..Noomi surar..och Isac kommer upp och vill duscha..Eric kommer faktiskt iväg..utan frukost...jag försöker mata Noomi, som tröttnat på att vänta...men hon ratar, den nu kalla, vällingen...Isac okuperar badrummet...Jessie sminkar sig på sitt rum...jag tar Noomi under armen och går in till Benjamin som faktiskt stannat kvar vaken i sängen!!?? Klokt av honom!! Vem vill hamna mitt i morgonorkanen som sveper genom vårt hus???
Avslutar morgonrushen med ett kuddkrig med Benjamin!! Härliga kille!!!
Nu ska jag förbereda honom för dagis medan Noomi förhoppningsvis går att förflytta från matstolen till sängen..

Kommentarer
Postat av: Majki

Starkt jobbat Anna, förstår inte hur du får ihop allting:))

2011-02-17 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback