Dagen som gått..

2011-02-12 @ 23:09:29

Började lördagen med babysim som vanligt! Jättemysigt!!! Tråkigt nog så var inte Evelyne med denna gången heller. Hon var förkyld :(

Men världens bästa William var med som vanligt. Tuff och modig som få så hoppade han i från kanten :)

Här sitter han... redo att kasta sig ,i till sina stolta föräldrar, min bror Tomas & hans gulliga fru Majki (eller Maria som hon egentligen heter) Way to go, Wille!!!! :)

Efter badet handlade vi lite på Coop bla annat två filmer som jag vill se... eatpraylove med Julia Roberts och Grown ups med bla. Adam Sandler. Får se vilket år jag orkar sitta uppe och kolla på film bara :) Nej, jag ska tvinga Eric och kolla på Grown ups med mig imorrn! Vi hämtade upp Ida (Jessies bästis) på väg hem. Stannade till och lekte i snön gjorde vi också. Mysigt!
Klockan 17:30 åkte vi upp till Johnny för att fira hans födelsedag, något försenat..

Där träffade så Noomi äntligen Evelyne och de två satte igång att leka direkt!! Kul, kul, kul!!! Evelyne är mina barns, kusin Dennis, lilla dotter. (hänger ni med?) Hon är ca 2,5 månader äldre än min yngsta dotter Noomi :)

Kusin Filippa var så klart också där på Johnnys kalas. Hon hade fullt upp att passa och leka med alla bebisar.

Lilla söta Linn är ännu en av mina barns kusiner. Hon var där tillsammans med sin pappa Rolle som är min lillebror.

Kusin William och Noomi gillar att leka tillsammans och träffas nästan varje dag.


William är ett riktigt charmtroll!!

Kusin Dennis (pappa till Evelyne) och hans lillebror Melvin. Melvin är barnens yngsta kusin. Bara lite drygt två månader gammal.

Vi blev bjudna på en massa gott :) och Noomi fick majsbågar som hon bara älskar!!!

Efter kalaset var dagen i stort sätt slut...och vi med :) Noomi kom i säng vid 21-tiden men är nu vaken igen :( Hennes förkylning som tidigare bara var lite snuva har nu satt sig i halsen också som det verkar :( Hon vaknade och grät och nu turas vi om att bära runt på henne i väntan på att hon kan tänkas somna om igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback