Mina fina :)

2011-08-17 @ 23:29:16
Tänk vad lyckligt lottad jag egentligen är :)
Iofs så drog både Jörgen, Isac & Jessie (den senare runt lunch samma dag. De andra två dagen innan) så jag inte kunde luta mig tillbaka och lata mig på min födelsedag, men de små gjorde ju som sagt en pannkakstårta åt mig och mamma bjöd hem mig och barnen (de resterande tre) på en jättesmaskig födelsedagsmiddag :)
När vi kom fick vi "välkomstdrink" (päroncider;)) med tilltugg.

Sen bjöds det på skinkstek, potatis, grönsaker och sås och till efterrätt blev det glass :)
Tänk att lilla mamsen offrade sig och kämpade på trots fraktur på svanskotan och lagade en så god middag! ♥

Mari & Melvin hämtade oss och skjutsade oss till mamma & pappa och stannade, även de, på middag.
Melvin hade dagen till ära en cool tuppkam..

Lyckades med något så sällsynt som att fånga Eric på bild också.. :) Orakad & hemsk med superfin ändå ;) ♥

Min lilla ängel var så änglalik en levande tornado kan vara...

Tänkte vingarna skulle bromsa hennes framfart, men istället ställde hon sig längst ut på en stol och funderade på att testa vingarnas bärkraft.. men jag hann fram i tid :)

Medan vi var borta så hade gårdagens enda gäst (förutom Mari, Melvin, mamma & pappa förstårs) kommit och gått :(.
Lilla Lotta var så rar och hade lämnat solrosor på min trapp och inte ens en kopp te serverade hon sig..
Så det blir till att bjuda tillbaka henne inom en snart framtid!!

Pappa har varit här och försökt få igång bilen som Jörgen parkerat precis nedanför trappen..och som batteriet laddat ur.. Men tji vad tjurig bilen är! Den vägrar att starta!! :(
Och jag som iordningställt en parkeringsplats som nu står oanvänd..

Får se om den går igång imorrn eller om jag ska dumpa den i sjön...

Nu kom Jessie & Ida hem från att ha flängt Stockholm runt både igår och idag :)

Isacs plan beräknas landa inom 30 minuter så snart är även han hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback