I väntans tider :)

2011-08-03 @ 01:03:44
Medan vi väntade på att kvällen skulle komma och Jörgen med den så såg vi till att vara fullt sysselsatta.
Strax innan klockan 11 kom Tytte & Filippa. Självklart blev det bad i poolen för Benjamin & Filippa.
Tytte & jag tog en kopp te.
Jag passade dessutom på att äta min frukostmacka medan Tytte & Michaela, som kommit för att lämna en film jag skulle få låna, smakade en varsin muffin som kom fram vid min frystömning.

Michaelas pojkar passade också på att ta ett dopp i poolen på egen hand medan vi fikade :)
Lilla Charlie var så nöjd med att skickas runt bland brudarna (tanterna).




Runt 12-12:30 gick färden vidare för Tytte, mig, barnen och frystömningsbakverken till mamma & pappa där det var storfrämmande. Håkan & Evelina var på besök från Sandviken :)
Självklart var vi fler som slöt upp för att få chansen att umgås lite med dem.
Mari, Melvin, Dennis, Evelyne, Rolle, Johanna, Linn, Tomas, Majki, Johnny & William var också där.
Mamma bjöd på lunch för de som ville ha och efter det blev det fika.










Och så fick vi dagen att gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback