Första fredagen i Augusti...

2011-08-06 @ 10:35:59
...spenderades hemma fixandes på fm. Det enda bestående (förhoppningsvis..om det inte spricker och ramlar av) jag presterade var att putsa lite på trappen där sen Clamatisen så fint ska klättra och dölja mitt arbete ;).

Sen hade vi Liam här på besök. Ida som sovit över var också kvar. Mysigt! Brudarna fixade till sig och gav sig iväg nån gång mitt på dagen för att... göra nåt...jag inte riktigt vet vad.

Strax innan klockan 15 fick vi veta att bilen var färdig på verkstaden och kunde hämtas.
Därför packade vi snabbt ihop oss och tog bussen in till Bromma för vidare färd till Islandstorget.
Ulrika & Liam tog samma buss hem till Sandsborg.



När vi hämtat upp bilen så ringde jag till Johanna och stämde sträff i parken.
Benjamin ville bada i plaskdammen och Linn som precis gjort just det var inte sen att hänga på och bada en gång till.


Johanna hade tagit med lite fika som barnen mumsade i sig efter badet.




Sen blev det en hel massa lek innan vi följde med dem hem och blev bjudna på glass och äppelknyten :).

På hemvägen stannade vi till på Ica och köpte grillad kyckling, revbenspjäll & potatissallad som fick bli en snabblagad sen middag för 4 hungriga tonåringar väntade hemma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback