Tidigt,tidigt på mornarna..

2011-04-16 @ 09:00:51
...kan man, om man har lite tur, upptäcka denna ljusskygga varelse.
I skydd av mörkret (vanligast mellan 04.40-05:40) tar hon sig fram i sin jakt på allt som kan tänkas att stoppas i munnen..

Ingenting lämnas outforskat... oförsiktiga familjemedlemmar som glömt något framme över natten får räkna med att det aldrig återfinns...eller i ett helt annat skick än tidigare..

Jag har vid ett flertal tillfällen haft förmånen att på nära håll studera denna varelse.
Så många gånger faktiskt att jag kan tänka mig att dela vargtimmeupplevelsen med någon annan... Så alla ni som känner er manade kontakta mig så fort som möjligt så ordnar vi till något. Lättast kanske vore om ni sov i min säng en natt så skulle jag kunna sova i er säng.. Ser gärna något äldre sökanden..gärna i 60-70 års åldern..eller barnlösa.
Hör som sagt av er så snabbt som möjligt!!!!! Det är gratis!!! Även på helger..eller kanske främst på helger... passar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback