Same, same but different...

2011-04-25 @ 23:59:08
Trädfällning hos Mari idag med. En underbart skön och solig dag. Mari bjöd dessutom på grillad korv i solskenet.
Ettn träd hann Tomas & Jörgen med att fälla hos mamma & pappa också.
Hemma hinns desto värre ingenting känns det som...men det är ju rätt förståeligt om man inte är hemma :). Stökigare och stökigare har det blivit trist nog :( Och i morgon är det tänkt att vi ska fira Jessicas 15-års dag här hemma med mat och tårta för hela släkten... Har varken handlat mat eller present... :/ men ska sticka iväg tidigt imorrn bitti och göra det... innan Jörgen ger sig iväg ut i skogen och leker krigsliv i en vecka...
Återkommer på måndag nästa vecka.
På lördag är det väl valborg också..? Då kommer nog min kompis Ann med familj och håller mig och barnen sällskap..de barn som tänker vara hemma alltså. Jessie är nog inte hemma...
Nåja, nu är det sovdags så jag orkar upp och handla, städa och fira min underbart fina 15-åring imorrn (läs idag, klockan är nu över tolvslaget...).
Bilder från dagen. (vill ni se filmer får ni kolla in på FB)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback