Jo, men hej du..vilket tempo det.. inte... var här då!

2011-04-06 @ 13:31:54
Har massor att göra...men noll energi :(
Måste på allvar börja fixa inför söndag och Jessies konfirmationsmottagning... Huset ska va i sånt skick att man kan ta emot gäster och servera lunch..och det är det inte nu.
Jag ska ha bestämt och förberett någon lunch..och det har jag inte.
Jag ska se till att vi har några kläder man kan visa upp sig i kyrkan i utan att Jessie ;) får skämmas..och det har vi nog..men var??
Sen är väl tanken att hon ska få nån present av oss..och det har jag inte fixat...
Status inför konfiramationen är alltså, inget förberett eller färdigt..
Det var betydligt lättare att konfirmera sig än att ordna inför ett barns konfirmation... Det enda man behövde tänka på då var att ha något så när koll på de tio budorden, trosbekännelsen, höga visan och de 12 lärjungarna..
Istället för att fixa och dona fick jag lust att rota lite bland gamla foton :) Så här såg det ut då jag konfirmerades.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback