Värsta husmorspräktot 😇

2013-10-02 @ 23:45:00
Hey, nog för att jag gillar att baka och så..
Men nu när Noah lagt i en högre växel, och anammat Emil i Lönnebergas sätt att vara,
så kan det tom vara svårt att lyckats fylla diskmaskinen OCH sätta igång den..
Men nu på ett par dagar, så har jag förutom plockat de allra flesta äpplena av de dryga 170 kg,
som vi gjort must av, även bakat 6 äppelkakor...
... som alla ligger i frysen nu. En i pappas, så han kan bjuda på lite hembakt när han får fikabesök.
Bakat ett gäng äppelformar har jag också gjort...
...samt skalat och kärnat ur några kilo äpplen..
...och kokat osockrat, obesprutat jättesmarrigt äppelmos, helt utan tillsatser :)
Precis så som jag vill ha det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback