Nu blir det ju inte alltid..

2013-10-15 @ 23:25:12
...som man tänkt sig... som sagt. Och så även idag.
Int orkar je fixa med några bilder och återberätta söndagen ikväll heller.. Nä I'm way to tired!!
Jörgen han jobbar och jobbar.
Mycket och intensivt just nu, så att han kan vara ledig nästa vecka då jag ska skola in Noah på föris.
Det gör att jag inte får många sekunder för mig själv på en dag.
Lite svårt då han åker hemmifrån 7:30 och och kommer hem igen vid 00:15.
Noah har sovit dåligt under ett par nätter nu och både han och Noomi har vaknat tidigt så nu börjar jag bli lite mör.
Men, men synd att klaga när det finns de som har det så mycket värre.
Detta var INTE vad jag skulle med maskerna till, meeen de kan ju funka till att gömma sig bakom också.
Kan lätt se mig sittandes på bussen in till Bromma, iklädd mask för att på så sätt skaffa mig space och egentid.
För handen på hjärtat skulle du sätta dig bredvid...?
Nä, jag trodde väl inte det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback