Till förväxling lika

2013-05-07 @ 10:19:21
Igår kväll läste jag, som vanligt, en saga för Benjamin och Noomi vid sovdags.
Jag fick äran att välja bok, och tog Ellens äppeträd.
Boken handlar, som titeln indikerar, om ett äppelträd som växer på Ellens tomt.
Man får följa Ellen, hennes kompis Olle och äpelträdet genom alla fyra årstiderna.
Här tex leker de i snön..
Inget speciellt med den boken direkt, utan jag tog den för att den är lättläst och helt ok.
Eller ser ni något speciellt på bilden?
Nej, jag tänkte väl det...
Men titta en gång till...
Olle kastar snöboll.. med höger hand.. rosenkindad och sund..?
...det är iaf vad jag såg.
Noomi å andra sidan såg detta...
-GANGNAM STYLE!!
Tjöt hon när jag slog upp sidan med vinterleken för att börja läsa den.. :)
Och visst har hon rätt. De är till förväxling lika :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback