Lego Duplo

2013-05-29 @ 08:28:15
Som jag skrivit tidigare är jag en Buzzare :)
Vilket betyder att jag som medlem i Buzzador får testa och utvärdera olika produkter.
Under de senaste veckorna så har jag buzzat Lego Duplo.
Detta är det startpaket som jag fått hem för att testa och visa för andra föräldrar.
Nu när detta är gjort så rapporterar jag till Buzzador mina och andras åsikter och synpunkter.
Som tack så får jag (mina barn;)) behålla Duplot.
Jag har också fått rabattkuponger á 20% på valfritt Lego Duplo hos BR att dela ut.
Jag har nu några kuponger kvar som går ut på fredag (tråkigt kort giltighetstid).
Men är det någon som vill handla Duplo på BR senast fredag så får ni gärna en rabattkupong av mig :)
 
Är du också sugen på att få testa nya produkter, så gå in på Buzzador och registrera dig som buzzador :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback