Ey... long time no see...

2013-05-12 @ 00:09:05
... får liksom inte tiden att räcka till .. :/
Solen och värmen ute, lockar, umgänge med släkt och vänner likaså.
Hade tänkt uppdatare här lite men fick istället mysa lite extra med Benjamin som vaknat av att han drömt.
Istället tänkte jag visa er de komprometterande bevisen som ledde till avslöjandet om vem som smyglånat min kamera och tagit ett 30-tal bilder..
 
 
 
 
 
 
 
 
Små söta fötter och en spegelbild..
 
...avslöjar den skyldiges namn.... som är.... Noomi.
Ganska väntat faktiskt ;).
Imorgon skall det också, för mig avslöjas om jag borde sadla om och bli glaskonstnär eller inte..
Imorrn öppnas nämligen ugnen som bla innehåller mitt första och enda glaskonstverk :)
Spännande, spännande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback