Min senaste hobby

2013-03-06 @ 23:35:00
Kul liv man har, kan jag tänka, de gånger som jag ägnar mig åt min nya hobby...
"Vad jag skulle ha shoppat..om jag skulle ha shoppat"
Jag tror jag har någon slags abstinens eftersom jag går in på olika internetbutiker och låtsasshoppar.. :)
Lägger plagg i varukorgen som jag skulle velat köpa, men lämnar sen siten, utan att genomföra köpet..
Så här ser tex min shoppingbag ut på H&M:
Den enda anledningen till att jag här, kan presentera för er, en ihopplockad låtsasshoppingbag är för att H&M sparar sina kunders shoppingbagar i 7 dagar... ifall man skulle ångra sitt impulsiva ickeköp!!?
Hmmm... livsfarligt för oss halvnyktra shop-o-holics ;)
Phuuu...endast 6 dagar kvar innan denna bag är ett minne blott!!
743:- plus porto på 39:90 har jag sparat genom att låtsasshoppa!! :D
Undrar vad jag ska lägga de pengarna på.. ? ;)
 
Och....ifall ni undrar..?
-Ja, det händer att jag låtsasshoppar IRL också... :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback