Ibland blir det bara fel...

2013-03-16 @ 23:33:00
Har nu suttit här vid datorn i ca 1 timme och gått igenom bilder, tittat, sorterat, beskurit och valt ut... en hel drös bilder hit till en recension av ännu ett lekland och så skriver jag ihop nåt som kan vara bra att veta om leklandet... och så bara försvinner texten...
Då känner jag, liksom, att jag tappar sugen... lite...mycket!!
Ger upp det, för ikväll och återkommer i samma ärende imorrn.
Idag har dagen liksom bara försvunnit... poff!!!
Mari, jag & Melvin har varit på klädbytardag (jo nu börjar säsongen för det) i Tallkrogen och efter det på Dea där jag såg "mitt kakfat"!!! MUST have!!! 370:- får det vara värt.
Kände mig så snål när jag var där, så jag köpte det inte.. :(
Men nu ångrar jag mig, och blir tvungen att ta en tur till, dit snart!!
Sen när vi kom hem så hoppade jag av hemma för att samla ihop trupperna för ett skojsigt äventyr hemma hos Mari & Melvin :) korvgrillning, eldning och igloobyggnation.
Pappa blev också upphämtad för lite umgänge.
Bilder från vårt utemys kommer också imorrn.. orkar inte nu..
Något som var minst sagt omysigt, otroligt klantigt och som passerade helt obemärkt ända tills det var tvagningsdags var detta...
Detta hamnar under kategorin "det räcker nu, va!!??" och "Ibland blir det bara så fel"....
Hur fan kan jag??? Bränna tuttar och elda upp ansiktsbehåring?????
Ingen mening att vara fåfäng här inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback