Det här e'ren sista...

2013-03-08 @ 16:22:07
Noomi älskar ko-ost... och då menar jag inte vilken ko-ost som helst, utan "riktig" ko-ost!
-Får ja ta en? Frågade hon vid frukostdags.
-Ja, gör du det.
-Får ja ta eeen till?
-Ja, en till!!
-Mamma, får ja ta EN till?
-Ja, men bara EN till!!! Sen får det räcka.
Jag går iväg och byter blöja på Noah men återkommer rätt snart till köket..
-De här e'ren sista!!
Hon håller upp en bit ko-ost i luften och säger med bestämt tonfall, som talar om att hon efter detta, inte kommer att fråga efter fler.
Och det gjorde hon inte heller.... för det va'ren sista!!
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Hahaha, Nompan är underbar! <3

Svar: Ja, hon är verkligen en underbaring :) Den galna apan skrämde skiten ur sin mor idag, när jag hörde hennes röst glatt hojta från ett flertal meter ovanför mitt huvud.. hon besteg vulkanen på leklandet i ett nafs... :) Melvin skulle ha varit med!!!
5underbarabarn

2013-03-09 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback