Söndagsmys <3

2012-06-16 @ 23:18:03
Imorrn blir det Söndagsmys med mamma <3
Har inte varit hos henne sen i onsdags :(
Bara pratat med henne i telefonen och saknar henne massor!!!
Förra söndagen så hade jag med mig alla mina killar & Noomi när jag hälsade på. Jessie jobbade.
Noomi gjorde sig sommarfin för mormor <3





Det var inte bara vi som ville hälsa på mamma. Tytte, Mari & Melvin skulle just gå när vi kom och i mammas rum var två av hennes systrar och hennes lillebror.















Och imorrn är det alltså äntligen dags igen, att träffa mamma <3
Men då tror jag att jag går in själv så att jag riktigt får rå om henne.
Fy fan var jobbigt det är att hon är så sjuk!!
Jag har upptäckt hur jag hanterar det. Jo genom att se till att vara så sysselsatt som möjligt så att jag slipper tänka och känna hur ont det gör.
Förra veckan försökte jag shoppa bort det onda och nu är det bakning som gäller.
Tur är det också att jag har så många barn som håller mig igång <3
Vi ses imorrn underbara älskade finaste mamma!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lider med dig/er, usch och fy när någon som står en nära blir sjuk.

2012-06-17 @ 11:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback