Dagens besökare

2012-06-03 @ 23:14:42
Idag har jag & barnen haft några trevliga besökare :)
Jörgen var ju i Uppsala hela dagen så jag antar att det var mig & barnen de ville besöka iaf.
Först kom den här lilla sötnosen..

Lilla Fanny <3
Men självklart så kom hon inte ensam... nej hon var en del av den här fina trion..

Mina fina tjejer :) Felicia, Lene & Fanny.

En halvtimme efter att de åkt så kom Rolle, Johanna, Linn & Sixten. De hade dessutom med sig ett paket till Benjamin så han blev jätteglad! En legodumper och en hjullastare :)
Med lite hjälp från Linn så byggde han ihop fordonen.

Söta Sigge var lika glad & nöjd som vanligt :)


Men dagens kanske största bedrift stod nog jag för... :D Jag kom ihåg att bjuda alla gäster på något att äta och dricka!! :) J
I andra fall brukar jag komma på att fråga ifall de vill ha kaffe eller nåt när de står på hallmattan på väg hem :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback