Bikinidags

2012-06-27 @ 23:59:40
Ja så här års brukar det ju åtminstone börja bli dags att använda bikini eller baddräkt.. om du är tjej iaf :)
Noomis bikini från förra året köptes via Ebay från USA, minns ni den? Om inte...
Nu är den urvuxen och en ny behövde införskaffas...vilket redan gjorts :) Även om tillfälle att använda den verkar låta sig väntas på. Den nya bikinin beställdes även den via en butik på Ebay. 110:- inklusive porto. Billigt!!!
Från Hong Kong hittade den sin väg hit hem till vår brevlåda :) Noomi har testat den...
Söt som socker min lilla prinsessbakelse :)
En lite udda detalj som jag inte ser någon som helst mening med..är badmössan, (!!!???) i samma tyg som baddräkten, som ingick i bikinisetet. Noomi bara skrek rakt ut: -Neeeeeej!! :D
När jag ville hon skulle testa den! Jag förstår henne.... Badmössa någon?? Inte?? Den är gratis!!! :D
Stackars Noomi!! Och stackars de asiatiska flickorna som antagligen tvingas använda en sån här mössa!
För den fanns med till alla bikini'sarna i matchande färger :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg att jag skrivit fel.. :) 99:- kostade bikinin med porto. :)

2012-06-29 @ 10:20:29
URL: http://femunderbarabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback