Mycket tankar är det...

2012-04-20 @ 20:49:33
...som tumlar runt i min lilla hjärna och orsakar mentalt kaos.

Försöker avleda mig själv med att tex räkna ut när jag sist böt en bajsblöja på Noomi... och kom fram till att det var för ca 2 veckor sen.
Oj, då måste hon vara duktigt förstoppad???
Nej, men ovanligt sugen på att vara "stor" tjej och gå på toaletten och bajsa.
Vilket hon nu skött alldeles utmärkt i 2 veckor utan missöden!! Lillfisen som blir 2 år i juni.
Kissar gör hon också på toa men där har det dock hänt att hon kissat på golvet ibland :)
Storebror Benjamin är idolen och allt han gör vill Noomi också göra. (ja, han kissar dock inte på golvet utan det är ett eget påhitt :))

Nästa steg i operation avledning är att fundera på födelsedagspresenter till alla fina barn som fyller år snart..
Jessie är först ut och fyller år på torsdag.. Bråttom, bråttom mao.
Har en del idéer men får se vad jag hinner fixa till, annars blir det till att casha fram lite pengar kanske..
Sen är det Benjamin & Noomi i Maj & Juni.. (och innan dess lillebror, mamma, syster, svåger och två kusiner)
Har hittat några roliga presenter till mina minsta :) Får se om vi slår till!!

En svart till Benjamin :) Och en......

..rosa till Noomi :). Bra pris var det också!!!
Ja, vi får se om det blir sådana eller om jag hittar något annat som lockar mer :)
Nu börjar det bli slut på fredagsmyset och dags att plocka fram tandborstar & sagoböcker.

Mormor, jag älskar dig SÅ mycket, skickade Benjamin som sms till mormor då hon skrev och tackade för teckningen lite tidigare ikväll <3
Sov gott lilla mamma/mormor!!! Vi tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback