............?

2011-05-24 @ 22:35:38
.............slut...trött....orkeslös......apatisk.....

Har inte så mycket att säga om den här dagen annat än att den varit produktiv och rätt informativ. Röjt och städat, besökt Skå återvinningscentral och gått på guidad tur i mitt egna hems ventialationssystem, fått information om hur jag ska åtgärda fuktskadan på egen hand. Fukten kommer från skorstenen enligt Anticimex. Ska få det bekräftat av sotaren som jag ska jaga tag på imorrn. Försäkringsbolaget betalar inte något för den typen av skada. Så antingen betalar jag någon som utför arbetet eller också gör jag det själv... Alltså gör jag det själv.....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback