Vänner ♥

2011-06-20 @ 18:36:25
Vilka vänner man har!!!
När allt bara känns för mycket så händer det plötsligt något som får en att må bra igen. :) Som idag då det knackar på dörren och på trappen står Lene som klättrat runt på altanen och hängt upp en hel massa blommor.





Bara så där!!?? Man undrar vad man gjort som hittat så fina vänner..?
Utsikten från altanen blev så jättemycket finare :)

Denna fina vän hängde upp blommor bara för min skull :D ♥ ♥ ♥


Tack söta, fina, genomsnälla och generösa Lene!! ♥
Med dig har jag alltid kul oavsett vad vi gör! Jobbar. Shoppar. Snackar. Promenerar eller partajar :P

Jag är så glad över att få vara din vän. Blir också så glad när jag tittar ut på alla fina blommor.
Synd bara att grannarna inte får samma fina utsikt som jag ;) för från deras håll ser det ut så här..

En hemskans röra med alla utburna möbler från mögelrummet :/ och en ännu ej färdigmålad altan. :P
Säg vad du vill att jag ska göra för dig!!!
Förutom att betala för alla fina blommor för det kommer jag så klart att göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback