Idag har jag sett något fantastiskt :)

2011-06-11 @ 23:50:03
Till att börja med såg jag och höll i Magnus & Lindas lilla 2 veckors Ludvig :).
Söt som socker och alldeles underbaaaaar!!!
Jag hade läst på FB att Magnus, Linda  & Ludvig var på Adelsö och besökte farmor Kerstin och farfar Henrik.
Den möjligheten kunde jag inte låta slippa undan. Så nära!!
Jag ringde och frågade om jag fick komma och kolla, och det fick jag!!! :D
Ludvig 2 veckor:


Och vet ni vad?? Det är i min famn han sover så sött!! :) ♥

Sen hämtade moster Kerstin något annat riktigt fantastiskt!!! (även om det inte är jämförbart med Ludvig)
Ludvigs kusin Ea hade nämligen designat och sytt en liten tröja/top till sin nyaste kusin!!!
Ea är 7 i år (tror jag iaf. F'låt Jonas & Sara om jag tror fel :S)
Se och häpna över vad denna underbara, kreativa lilla tjej har skapat!!!!!!

Tänk vad cool Ludvig kommer att bli i den :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Visst är han fantastisk. Är inte helt opartisk, men han är ju världens bästa. Hoppas att alla föräldrar känner så för sina barn, för det är en underbar känsla...

2011-06-12 @ 23:19:43
Postat av: Anna

Ja, han är verkligen någon att vara stolt över Magnus!!

Är så glad för er skull att ni fick den lilla guldklimpen ♥

Nästa gång vi ses så ska jag se till att inte ha så bråttom. Jag vill höra mer om hur det var för er på förlossningen :).

Föräldrar som nyss fått barn är de bästa lyckopillren man kan få.

Jag hoppas och tror de allra flesta känner som du inför sina barn. Men det gör ju på intet sätt den känslan mindre värdefull eller miraklet du håller i din hand mindre fantastisk!!

Ljuvlig och bedårande är han. Och grattis igen.

PS! Hälsa Linda att hon såg oförskämt pigg och vacker ut.

Kram

2011-06-13 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback