Ledsen men jag fastnade i FB-chatten..

2011-07-06 @ 00:08:09
...med 6 trevliga människor. Så jag har förbrukat min tangenttid där :P
Jag brukar befinna mig på FB i utloggat läge eller vad det heter, just för att undvika att fastna där. Synd på ett sätt för många trevliga människor hänger där blev jag varse ikväll.
Fick veta lite hur Emelie hade det på St:Barths tex :)
Vad min granne tror att jag är för en person ;)
Ordnade upp en gammal deal med en tjej :)
Snackade med en gammal klasskompis :)
Fick koll på en kusins semesterplaner :)
Och till sist fick jag veta lite hur livet levde med en annan schysst brud :)

Angående morgonen så hann jag ner i tvättstugan men inte upp igen innan båda barnen vaknat..
Sen satte jag faktisk igång med städningen och har både diskat så att diskstället är farligt nära att kollapsa och välta ur sitt innehåll... det lär väl ske någon gång i natt... bara för att j-vlas och väcka upp både ett och två barn.
Förutom den disken så har jag även diskat två maskiner idag!!!???
Då kan man ju undra varifrån all den disken kommer..? Jo förstår ni...det där med städningen var inte tillräckligt lockade så jag växlade lite så där i smyg spår...och började baka och laga mat istället och rörde till hela köket igen :S

Fick hjälp av Jessie och Millan som tog Noomi på promenad så jag skulle få lite tid till annat... Schysst!! <3

Men skriver mer om det imorrn för nu ska jag sova.

God natt!!.

Imorrn, Johanna, kommer så äntligen receptet på båtbrödet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback