Arbete pågår

2011-07-29 @ 13:06:41
När Noomi sov middag så tog jag faktiskt tag i jobbet jag förberedde igår kväll.
Jag spolade nämligen en massa vatten på grusplanen utanför huset så det skulle bli lättare att...
SKYFFLA OGRÄS :P
Blää!! Trist, men nödvändigt!
Trots att jag under våren och sommaren skyfflat så mycket jag hunnit så hade det växt igen rätt rejält..


Det blir en ganska märkbar förbättring snabbt tycker jag. Har dessutom lite tidspress just på den här sidan huset.
Den gamla stentrappen behöver putsas på och målas..

Och tanken är att jag sen ska plantera några Clematis där. Clematis som syster Mari redan köpt åt mig...


Så innan de står och dör i sina krukor tänkte jag bli klar med putsning, målning och grävande av rabatt...
Får se hur det går med den saken... Hoppas, hoppas jag hinner!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback