Meggings

2014-02-13 @ 10:46:00
Kom inte och säg, att jag inte hänger med i modesvängen!!
Jag står först i ledet då det vankas nytt och hippt!
För er som ligger lite efter på den fronten, och inte vet vad ni ska ge er käresta på alla ♥-ans dag så ska ni få ett hett tips av mig!
Glöm män i säckiga mjukisbyxor, blåställ eller kostymbyxa. Och snegla lite mer åt långkalsongsmannen..
De supermanly dad'sen, som vägrade strumpbyxor på sina små förskolepojkar får nu tänka om.
För nu är de här, direkt från USA, Meggings'en!!!
 
 
Och åh, nej!!!
Alla ni som tänker, såna har jag/min man då jag/han cyklar eller gymmar...
För det är på detta sätt, mina oinsatta vänner, våra män skall gå klädda på AW, på bio och i matbutiken på hörnet etc.
Jörgen är inte den som är den...
Ska're va, så ska're va ordentligt!!
Kan tänkas är det många som har ett ärende förbi vårdcentralen idag, där Jörgen nu är tillbaka ;)
För er män som vill ha dem i hantverks-style, med benfickor etc, så tror jag dessvärre att ni får vänta ett par veckor, eller önska er ett par hemmasydda av er käresta!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha! Snygga!

Svar: Ja, eller hur? ;)
5underbarabarn

2014-02-13 @ 13:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback