Dagens shoppingtips

2013-09-06 @ 11:23:10
Nu när vi precis kickat igång höstterminen kommer här ett bra tips :)
 
Alla som har barn vet ju hur dyrt det är inför skolstarten.
Speciellt så här när vi går mot höst och vinter.
Alla dessa overaller och vinterskor... :/
För att hitta bra och prisvärda vinterskor så tycker jag att du ska kika in här på Brandos "sista paren" ..
http://www.brandos.se/skor/alla/avdelning/flickor,pojkar/kampanjer/sista-paren
.. har ni tur, så kan ni göra riktiga klipp här :)
 
Jag körde på bruna vinterskor till alla mina småttingar den här gången.
Benjamins
 
Noomis
Noahs
 
Tre par varma vinterskor av jättebra kvalitét, för under 1000-lappen!! :)
Det är bra det!!
 
Noah fick sig även ett par blink-Skechers till våren. Dumt att låta bli, till det priset ;)
 
Behövs sen lite nya kläder till dagis och skola, så kika in på Ellos.
De rear nu ut kläder med upp till 70% rabatt.
Fyndläge!! ;)
 
Det här är vad jag hittade:
Två stycken koftor till Noomi. Höst=kofta ♥
En liten t-shirt fick hon också. ♥:at mitt:
 
En pyamas till Benjamin (som han tjatat, sötungen. Han älskar pyamasar, nu då det börjar bli lite kallare)
Men, han så varmblodig att det blir för varmt med en pyamas med långa ben och ärmar.
Därför blev denna snygga pyamas, helt perfekt.
Noah fick strumpor och ett set med byxa och skjorttröja
 
Ett par gummistövlar åt Nompan att ha på dagis, hittade jag också för 59,70:-
 
Sen ska det erkännas att det även slank med en liten klänning, som ju inte var alldeles nödvändig..
Men väldigt söt :)
Funkar perfa som tunika, med ett par strumbyxor under. 137,40 kostade den på rean...
Men då jag aldrig nöjer mig med mindre, än att hitta ett bättre "sista pris" ;) så slängde jag in en rabattkod som drog av ytterligare 40% på den... så, ja jag är nöjd :)
Att sen samma rabattkod trollade bort frakten på 49:- var ingen slump, utan ett som vanligt gediget detektivarbete.
Summan för mitt inköp blev... inalles 686,14:-
Besparar er att försöka hitta rätt på rabattkoden som jag använde, utan delar generöst med mig ;)
285844   <--- Kopiera och klistra in koden i kassan innan du checkar ut.
Men för att den ska gälla så måste du ha hittat 4 varor..... men det lär väl inte bli några problem?
Jag tex, hade också väldigt gärna köpt dessa två..
 
Men då jag inte tror att denna skulle ha klätt Noah på ett sätt som jag skulle gilla, så avstod jag..
Storlek 86 var den enda storlek de hade kvar tyvärr :(. 68,70 kostar den efter 70% avdrag.
Pyamasen som Noomi skulle ha kunnat myst runt i.. om hon drog storlek 126, fick man för samma låga pris..
Så vad väntar ni på??
In och fynda! ♥

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kan ju hända att jag är lite part i målet men på www.hm.com har du en webshop till som kan vara intressant.

Svar: :) H&M och jag är kända med varandra och jag handlar ofta där, men helst i butikerna då jag inte gillar deras webshop speciellt mycket. Även om den nu blivit bättre :)
5underbarabarn

2013-09-11 @ 07:04:07
URL: http://www.hm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback