Försummade blogg..

2013-11-03 @ 22:40:34
Ja, nu var det länge sedan som det hände något här inne.
Livet tar för sig, kan man säga och har inte lämnat plats för mig att reflektera, summera eller återberätta.
Det började med att vi fick finbesök här hemma av, ingen mindre än Isac :)
Fredagen den 25:e kom han, och stannade till söndagen.
Då släppte jag så klart allt jag hade för händer och tog till vara på den lilla tid han var här.
Vi gick på bio, käkade middag ute, umgicks med gemensamma vänner och besökte moster Mari för en hårklippning. Vi tittade även på när Noomi red sin allra första ridlektion :)
Och så var den helgen förbi. Veckan som kom, bjöd på blåsor, smärta och överjävlig trötthet.
Mer om detta vid tillfälle.. (imorrn...?) eftersom jag nu, mer än någonsin, behöver få mig lite sömn
eftersom jag börjar jobba imorrn, efter min 3,5 år långa föräldraledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback