Svettiga tider...

2013-05-06 @ 14:51:00
...för en hypokondriker, är det nu, här hemma.. Not so megafun!
Jag har liksom undvikit att tjata om det här, med tanke på lagen om alltings jävlighet.., men jag har ännu inte fått reda på vad som felas mig...
Har alltså ingen aning om varför ovansidan av mina fötter är prickiga av små blödningar eller varför fötterna är svullna.. :(
Imorse försökte Jörgen tappa mig på blod för att medtaga till sitt arbete för analys.. men det ville sig inte.
Han fick ge sig av i oförrättat ärende och jag fick istället ta mig in till vårdcentralen för blodprov.
Pappa var så vänlig att han skjutsade mig dit :)
Nummer 27, stod det på lappen jag rev av från apparaten i väntrummet.. och jag kom osökt att tänka på Ivan Turina, som ikväll, under AIK's första match, sen hans tragiska bortgång, kommer att hedras med en tyst minut, och även av fansen i den 27:e matchminuten..
Samtidigt som jag så klart lider med hans familj och känner en sorg över hans död, så undrar jag om mitt turnummer till provtagningen kanske i själva verket var ett, allt annat, än TURnummer, som jag faktiskt också ett tag tyckte, när jag såg att det var Marja som skulle sticka mig.
Marja som är oövervinneligt bäst på att ta blodprov!!
Kanske var mitt nummer istället, ett omen...
Sure hope not! Gulp!!
Väntar nu otåligt på provsvaren... och undanber mig under tiden otäcka diagnoser av hobbydoktorer som mig själv... :/
Har ni en idé, om vad det kan vara som orsakar blödningarna på mina fötter, som innefattar %, akut eller dödlighet så var vänlig dela inte dessa med mig.
Vad det gäller överviktsrelaterade åkommor så står jag över sånt trams, bara så ni vet ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback